Bijna, bijna, bijna! - Reisverslag uit Alphen aan den Rijn, Nederland van Kim Groot - WaarBenJij.nu Bijna, bijna, bijna! - Reisverslag uit Alphen aan den Rijn, Nederland van Kim Groot - WaarBenJij.nu

Bijna, bijna, bijna!

Door: Kim

Blijf op de hoogte en volg Kim

01 Juli 2015 | Nederland, Alphen aan den Rijn

Nu gaat het echt snel, nog minder dan een maand zelfs.

Alle laatste dingen moeten geregeld worden, maar inmiddels is ook heel veel al geregeld. Mijn visum ligt klaar, mijn ticket heb ik al heel lang en ook de reisverzekering is aangevraagd. De mini's voor in het vliegtuig zitten al in mijn koffer, net als een lonely planet over Australië. En last but not least, ik heb een beurs! Ik mag meedoen aan het Holland Scholarship Programme en dat is heel vet. Ik krijg een beetje geld mee en dan lever ik informatie en voorlichting voor nieuwe studenten, super leuk om te doen.

Ook wordt het nu steeds duidelijker waar ik in Sydney terecht kom, wat ik precies ga doen en hoeveel uur ik per week in de praktijk te vinden ben. De laatste contacten worden gelegd en afspraken gemaakt. Inmiddels vooral ook heel veel zin om te beginnen.

Deze week de laatste week op stage, alle patiënten gedag zeggen en afsluiten met een bedrijfsuitje op vrijdag. (beter hadden ze het niet kunnen plannen!) En wat een heerlijk weer wordt het hier, een bruin kleurtje opdoen voor ik daar naar toe ga, goed idee!

Aanstaande zaterdag mijn "tot over een tijdje-feestje", waar ik in één keer dag zeg tegen alle vrienden en familie. En dan maandag nog mijn afscheidsborrel bij het Castellum. Het grote dag zeggen is begonnen en dat merkt mijn lichaam ook goed.
Ik ben niet zo lekker, slaap slecht, vind alles spannend en ben al een week emotioneel incontinent. Maar wat heb ik er ook zin in. Om dit grote avontuur aan te gaan en mezelf daar verder te ontwikkelen.

Dubbel, ik voel twee dingen tegelijk: enthousiasme om te beginnen en een beetje weemoed om hier weg te gaan.

Het wordt tijd dat ik ga vliegen, dan is het afscheid nemen weer voorbij!

  • 01 Juli 2015 - 12:12

    Tijmen:

    Ha Kim, ik ga je volgen. Hopen dat je offer koel staat, want met deze temperaturen gaan die mini's natuurlijk smelten.....

  • 01 Juli 2015 - 13:15

    Stephanie Schouten:

    Jaaaa Kim super tof! Heel vet :D en lekker veel blogs bijhouden zodat we hier kunnen meegenieten van je avonturen! Niet te veel natuurlijk, want je moet daar lekker gaan genieten! Nog veel plezier met de laatste voorbereidingen :)

  • 01 Juli 2015 - 17:24

    Mams:

    Spannend! We zijn aan het aftellen! En natuurlijk ga Paps en ik je volgen!

  • 01 Juli 2015 - 18:19

    José:

    SPANNEND! Maar.....geweldig.
    Ga lekker genieten van alle feestjes en af en toe een traantje wegpinken is heerlijk. Het lucht op. Tot zaterdag. Liefs José

  • 02 Juli 2015 - 19:59

    Carla Van Der Spek:

    Kim wat gaaf ik ga je zeker volgen ,geniet van alles hier en alle voorbereidingen voor de reis! Lieve groetjes van mij en we houden contact

  • 02 Juli 2015 - 20:39

    Franca Schaap:

    Joehoee Kim! Super goed dat je die beurs hebt gekregen!! Succes met afscheid nemen en vooral suuuuper veel plezier, ik ga je ook zeker volgen! :)

  • 02 Juli 2015 - 20:42

    Anneke:

    Spannend,hé Kim. Geniet maar lekker van alles. En gefeliciteerd met je beurs!! Ik ga je zeker via deze blog volgen.

  • 03 Juli 2015 - 09:58

    Kim De Groot:

    Wat leuk alle reacties! Ik houd jullie zeker op de hoogte en vind het leuk als jullie af en toe laten weten dat jullie enorm jaloers zijn op me ;) Tot schrijfze!

  • 03 Juli 2015 - 17:58

    Anita Habermehl:

    Kim gefeliciteerd met je beurs. Veel plezier en ga je verslag zeker lezen.

  • 03 Juli 2015 - 18:00

    Marian:

    Hé Kim, Ik ga je volgen. Succes nog de komende dagen met afscheid nemen en veel plezier down under. Groet Marian.

  • 03 Juli 2015 - 18:04

    Inge:

    Hee Kim,wat goed dat je de beurs gekregen hebt.Leuk om je te volgen!
    Nog veel succes met de laatste voorbereidingen en plezier met je feestjes!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kim

Actief sinds 14 Maart 2015
Verslag gelezen: 409
Totaal aantal bezoekers 13118

Voorgaande reizen:

21 Juli 2015 - 04 Februari 2016

Stage in Sydney

Landen bezocht: