Laatst update vanuit Australië: nog één week! - Reisverslag uit Rainbow Beach, Australië van Kim Groot - WaarBenJij.nu Laatst update vanuit Australië: nog één week! - Reisverslag uit Rainbow Beach, Australië van Kim Groot - WaarBenJij.nu

Laatst update vanuit Australië: nog één week!

Door: Kim

Blijf op de hoogte en volg Kim

27 Januari 2016 | Australië, Rainbow Beach

Nog een week!

Zo ontzettend veel mooie dingen, slecht internet en heel veel nieuwe vrienden. Zo kan ik de laatste weken denk ik het beste omschrijven. Het weer is absoluut geweldig, ik kom zo bruin als ik maar kan terug. Daarnaast is het internet zo slecht dat foto's op facebook plaatsen mijn grootste nachtmerrie is geworden, dus die zien jullie wel als ik weer thuis ben.

En als ik thuis ben is nu wel heel dichtbij. Vandaag nog een precies een week en dan moet ik me melden op het vliegveld. Nog twee dagtrips en voor de rest relaxen voordat ik terug naar Nederland vlieg.

En wat klinkt het cliché, want ik hoor het bijna van alle backpackers, maar ik wil niet meer weg. Natuurlijk bevalt het vakantie hebben me heel erg goed, maar ook het leven in Sydney zelf was geweldig en zie mezelf daar al compleet me eigen leventje hebben opgebouwd over een paar jaar.

En ja, ik kom echt terug en nee, ik heb geen geweldige Australische cowboys gevonden, al heb ik er wel een paar uitgeprobeerd.. Maar me zo thuis voelen in een land wat zo ver van thuis is is een bijzonder geweldig gevoel. Me zo welkom voelen bij mijn stage en zelfs een kleine hint krijgen naar misschien gesponsord te worden door hen om terug te komen, dat is geweldig en bijzonder.

Ik denk dat ik het kan, leven aan andere kant van de wereld, ver weg van Europa. En natuurlijk wil ik dan dat jullie me komen opzoeken zodat ik kan laten zien hoe geweldig mooi en bijzonder Australië is, iets waar José, Nicky en mama al even aan hebben mogen ruiken (en dat is best bevallen, geloof ik). De aankomende 6 maanden ga ik mijn studie afmaken en heel hard werken om af te studeren als fysiotherapeute, daarna? Dat zien we dan wel weer, maar dat Australië een groot hoofdstuk in mijn leven wordt staat voor mij vast.

  • 27 Januari 2016 - 06:36

    José:

    Geniet van je laatste weekje. Een goede vlucht en we zien elkaar op 4 februari!

  • 27 Januari 2016 - 15:48

    Anneke:

    Wat zal jij vol verhalen zitten,zeg! Dit is de tijd van je leven. Maar wat gaat de tijd snel. Zo vertrek je en nu kom je al bijna weer terug.Je familie zal blij zijn om je te zien!!
    Geniet er nog van,Kim!!
    Liefs Anneke.

  • 29 Januari 2016 - 17:54

    Hermien:

    Dank je Kim voor al je mooie verhalen.
    Ik zal ze missen.
    Goede reis terug.
    Liefs Hermien.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kim

Actief sinds 14 Maart 2015
Verslag gelezen: 2155
Totaal aantal bezoekers 13172

Voorgaande reizen:

21 Juli 2015 - 04 Februari 2016

Stage in Sydney

Landen bezocht: