Spannend! - Reisverslag uit Alphen aan den Rijn, Nederland van Kim Groot - WaarBenJij.nu Spannend! - Reisverslag uit Alphen aan den Rijn, Nederland van Kim Groot - WaarBenJij.nu

Spannend!

Blijf op de hoogte en volg Kim

31 Maart 2015 | Nederland, Alphen aan den Rijn

Ticket is geboekt!

Spannend. De voorbereidingen (en voorpret) worden steeds groter. En daardoor komt alles ook steeds dichterbij en wordt alles steeds realistischer, erg leuk!

Ook bezig om een kamer te regelen in Sydney en ondertussen hard aan het nadenken wat ik de laatste maand allemaal wil doen en of dat wel in een maand gaat passen.
Mijn kamer is bijna rond, het adres krijg ik vlak voor vertrek, dus ook dat blijft nog lang spannend.
Maar spannend kunnen we aan, want in je eentje vliegen naar de andere kant van de wereld is ook spannend en dat doe ik gewoon! Dus als spannend het ergste is wat we tegenkomen ben ik helemaal niet bang.

Het duurt nog wel even, zo'n 3,5 maand (21 juli vlieg ik), maar de voorpret is nu al groot. Met een steeds langer wordend lijstje wat ik allemaal mee moet nemen, welke dingen er voor vertrek nog gekocht moeten worden:
- Visum
- Tijdschriften voor in het vliegtuig
- Nieuwe zwarte hemdjes (want die oude kunnen nu écht niet meer)
- en nog 100000 dingen die ik echt niet mag vergeten.

Voorlopig alles even rustig op een rijtje proberen te houden, dat zorgt er hopelijk voor dat mijn hoofd niet helemaal overloopt met Australië, al moet ik eerlijk zeggen dat dat wel een beetje gebeurd al. En nog eerlijker, dat vind ik niet zo erg. Want zo'n gaaf vooruitzicht sleept me absoluut heel snel de zomer in. :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kim

Actief sinds 14 Maart 2015
Verslag gelezen: 256
Totaal aantal bezoekers 13192

Voorgaande reizen:

21 Juli 2015 - 04 Februari 2016

Stage in Sydney

Landen bezocht: