Update: jetlag en heel veel huisgenoten - Reisverslag uit Sydney, Australië van Kim Groot - WaarBenJij.nu Update: jetlag en heel veel huisgenoten - Reisverslag uit Sydney, Australië van Kim Groot - WaarBenJij.nu

Update: jetlag en heel veel huisgenoten

Door: Kim

Blijf op de hoogte en volg Kim

25 Juli 2015 | Australië, Sydney

Howdie!!!!

Ik ben er hoor! Sterker nog al sinds donderdagochtend. Maar heel donderdag heb ik ongeveer in coma gelegen. Ook al heb ik heel veel geslapen in het vliegtuig, mijn lichaam draait overuren om alle veranderingen bij te houden en dat kost veel energie.

Afscheid op Schiphol was goed, niet moeilijk, een klein traantje maar ik was er klaar voor. Dus heb ik niet al te lang getreuzeld voor ik door de douane ben gegaan. En toen kon het lange wachten beginnen. In het begin een beetje zenuwachtig, maar eenmaal in het vliegtuig (en in de lucht, wat is opstijgen vervelend zeg!) was het over. En kon ik rustig een boekje lezen, een leuke film kijken (the longest ride, aanrader!). Eigenlijk waren we daarna al heel snel in Abu Dhabi.
Daar opnieuw door de douane en mijn handbagage gecheckt. Dan kijken waar ik eigenlijk heen moet en waar ik even mijn tanden kan poetsen en mijn gezicht kan wassen.
Wat is het druk op Abu Dhabi zeg! Vechten om een plekje om te kunnen zitten en mensen die je heel boos aankijken als je toevallig net even niet zo hard loopt.

Dus ik was niet zo gecharmeerd van Abu Dhabi, maar "gelukkig" mocht in nog 14 uur langer in een vliegtuig zitten naar Sydney. Dat was wel echt lang, ik wil niet klagen, want dit wist ik van tevoren, maar toch heel even.... Wat doet zo lang zitten zeer aan je kont! ;)

En toen was het donderdagochtend en was ik in Sydney! Whaaaa!

En toen stortte ik heel even in. Van de drukte van het reizen, naar de stilte van het huis, waar heel veel mensen in wonen, maar iedereen naar studie, werk of stage was. En het regende in Sydney en het was 12 graden, getverderrie! Ik ben in bed gaan liggen, moe, koud en met internet voor facebook. Het duurde niet lang voor ik in slaap ben gevallen, en een compleet gat in de dag heb geslapen. Rond een uur of 4/5 weer wakker geworden en dan is het hier al bijna donker, dus het voelde of ik meteen weer kon gaan slapen.

Ik hoorde geluid uit de woonkamer, dus ik ben me gaan voorstellen aan allemaal aardige huisgenoten, waarvan ik de namen ook meteen weer ben vergeten. Ik hoop dat er nog een voorstelrondje komt. ;)
Even wat gegeten en snel weer naar bed gegaan, I called it a day :)

Gisteren een fiets gekocht! Mooi rood is niet lelijk, dus dat is hem geworden. Ik zal binnenkort even een foto nemen en die hierop zetten, dan kunnen jullie ook mijn mooie bike zien.
En naar het strand geweest, en wat is dat mooi hier! Wat helder, wat mooi wit zand en wat fijn om al die surfers hun ding te zien doen. Want ik geloofde niet dat het er zoveel zouden zijn, maar het zijn er echt heeeeel veel!

En ook vandaag is bijna voorbij (het is bijna elf uur hier). Vandaag weer veel geslapen, gisteren iets te enthousiast geweest met dingen doen en daar kreeg ik vandaag even een klap van. Dus ik heb lekker in bed gelegen, een heleboel boodschappen gedaan en gekookt voor mezelf vanavond.
En nu zitten we lekker met zijn drieën voor de tv een "oerhollands" programma te kijken: the voice!

Maandag beginnen met stage: spannend, maar ook heel veel zin in!

  • 25 Juli 2015 - 17:01

    José:

    Heerlijk om van je te horen. De laatste dagen veel aan je gedacht. Veel vragen en nu veel antwoorden. Ben ook steeds tijd aan het omrekenen. Je eerste indrukken zijn positief, dat is veelbelovend! Nog één dagje bijkomen en dan aan de gang. Heel veel succes en laat gauw weer iets van je horen. Liefs José

  • 25 Juli 2015 - 17:11

    Anneke:

    Fijn om van je te horen. Vast indrukwekkend allemaal!! Veel succes met je stage!En geniet maar van deze tijd!!

  • 26 Juli 2015 - 10:25

    Mams:

    Wat een mooi verhaal! Leuk om te lezen! Fietsen daar viel een beetje tegen, maar eer dat de maand om is ben je daar ook aan gewend! Geniet van alle nieuwe indrukken en succes maandag! Tot gauw xx

  • 26 Juli 2015 - 20:38

    Aimée:

    Klinkt tot nu toe goed, en laat maar eens zien dat rode racemonster van je!
    Succes op je eerste dag morgen, gaat he-le-maal goedkomen! Liefs uit een heeeeeeeeeeeeeeeeel rustig Castellum! (het is nu namelijk tien over half negen en mijn complete avonddraai staat op 6 personen...)

Tags: jetlag, sydney, stage

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kim

Actief sinds 14 Maart 2015
Verslag gelezen: 367
Totaal aantal bezoekers 13184

Voorgaande reizen:

21 Juli 2015 - 04 Februari 2016

Stage in Sydney

Landen bezocht: