Update: stage en een klein beetje sightseeing - Reisverslag uit Sydney, Australië van Kim Groot - WaarBenJij.nu Update: stage en een klein beetje sightseeing - Reisverslag uit Sydney, Australië van Kim Groot - WaarBenJij.nu

Update: stage en een klein beetje sightseeing

Door: Kim

Blijf op de hoogte en volg Kim

30 Juli 2015 | Australië, Sydney

De eerste drie dagen stage zitten erop. En wat is het leuk! De fysiotherapeuten zijn aardig, hebben leuke dingen voor me te doen en mag interessant onderzoek doen de komende maanden.

Ik ga de fysiotherapeuten helpen met "moeilijke" patiënten, die bijvoorbeeld met een tillift vervoerd moeten worden, ik ga onderzoek naar een televisie revalidatie programma en of dat privacy-technisch kan en mag, ik ga onderzoek doen naar Parkinson's Disease Warrior (een programma wat zij hebben opgericht) en hoe succesvol dat eigenlijk is, ik ga groepen leiden en verder als ze me nodig hebben zetten ze dat in mijn agenda. Superleuk!

Vandaag hoefde ik niet naar stage, maar één van de fysiotherapeuten had vandaag haar laatste dag en had me uitgenodigd voor haar afscheidsfeestje. Dat was erg leuk, zeker om het team ook op een andere manier te leren kennen. Ik neem een aantal van haar taken over (webinars uploaden om kennis over te dragen, stretchen met één patiënt) dus het was erg leuk om nog even dank je wel tegen haar te kunnen zeggen voor het vertrouwen dat ze me nu al heeft gegeven!

Daarnaast heb ik vandaag een klein beetje sightseeing gedaan. Ben naar Coogee beach geweest, wat echt maar 20 minuten fietsen is! Wel met heel veel heuvels, mijn conditie kan dat nog niet zo goed aan. ;)
Allemaal mooie stranden hier heel dicht bij huis. Heel fijn en bovendien is het hier helemaal niet koud midden in de winter dus ook de zee voelt heel aangenaam, al heb ik niet gezwommen, wel even met mijn voetjes erin!

Veel op de planning dit weekend: ik wil naar Sydney Opera House, morgen met een collega naar de ikea om handdoeken te kopen, de was doen, en dan is het wel weer dinsdag denk ik. Dinsdag begint de nieuwe stage"week". Ik loop 3 dagen stage, de dinsdag t/m donderdag en heb dus een heerlijk lang weekend om de stad te ontdekken, feestjes te bezoeken en andere leuke dingen te doen.

Nu ik het heb over feestjes: dinsdagavond hebben we girls night out gepland met ons huis. We gaan met de meeste van de meiden naar Magic Mike XXL. Dan heb ik zaterdag een feestje van Backpackers World (organisatie die samenwerkt met stagereizen) met een partybus hihi. En dan moet ik weer even bijkomen denk ik. ;)

Volgende week een update over de Magic Mike XXL party!

ps. Al je kaartjes, brieven, lieve woorden via de post kunnen naar
Kim
68 Barker Street
Kingsford, NSW, 2032

  • 30 Juli 2015 - 21:46

    Anneke:

    Wat een leuk verslag,Kim. En wat heb je het druk,zeg. Maar ik lees en zie dat je er erg van geniet. En dat is natuurlijk ook de bedoeling.Apart om in de winter zo aan het strand te lopen.
    Fijn weekend!!
    Groetjes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kim

Actief sinds 14 Maart 2015
Verslag gelezen: 320
Totaal aantal bezoekers 13189

Voorgaande reizen:

21 Juli 2015 - 04 Februari 2016

Stage in Sydney

Landen bezocht: